Regulamin pobytu
Zarządzający obiektami Apartamenty Premium de Lux, Apartamenty Zdrojowe Premium, Poduszka Apartamenty Zdrojowe będą Państwu wdzięczni za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu pobytu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa noclegu i pobytu wszystkich naszych Gości w Nałęczowie.
- Pokój wynajmowany jest na doby hotelowe.
Doba hotelowa trwa od godziny 16.00 do godziny 11.00 dnia następnego. - Obiekt noclegowy ma obowiązek zapewnić:
– warunki pełnego, nieskrępowanego wypoczynku gościa;
– profesjonalną, uprzejmą obsługę; - Każdorazowy pobyt gościa w naszych obiektach podlega rejestracji, której dokonuje recepcjonista mobilny w dniu przyjazdu gościa lub kolejnym dniu pobytu, niezależnie od sposobu dokonywania płatności. Rejestracja polega na podaniu podstawowych danych jednego z gości, tj. imię i nazwisko, adres, nr dokumentu tożsamości, nr pesel, nt tel, adres e-mail i ma na celu zagwarantowanie bezpieczeństwa oraz interesu obu stron. Przechowywanie oraz przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z zasadami RODO (patrz informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
- Zgodnie ustawą Dz. U. Nr 81, poz. 529 wewnątrz obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu. Niezastosowanie się do zakazu będzie skutkować naliczeniem opłaty za dezodoryzację i ozonowanie pomieszczenia w wysokości 250 zł oraz dodatkowo, zgodnie z ww. ustawą karą grzywny w wysokości 500 zł.
- Za rzeczy pozostawione na terenie budynku bez opieki, Właściciel obiektu oraz personel nie odpowiadają. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
- Gość powinien zawiadomić personel lub właściciela obiektu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia lub utratę przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi do pokoju.
- Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby nie zameldowane mogą przebywać na terenie obiektu w godzinach 8.00 – 22.00 na odpowiedzialność osób zapraszających i za zgodą obsługi obiektu.
- W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 -7.00.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, grzejników elektrycznych lub gazowych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.
- W przypadku stwierdzenia przez obsługę obiektu rażących zanieczyszczeń powstałych z winy Gościa, właściciel obiektu ma prawo do naliczenia opłaty za dodatkowe sprzątanie w wysokości pokrywającej koszty ich usunięcia i przywrócenia stanu pierwotnego.
- Obiekt zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub Gości albo szkodę na osobie Gości, personelu obiektu albo innych osób przebywających w obiekcie albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania obiektu noclegowego.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na adres wskazany przez gościa na jego koszt, jednak wyłącznie w przypadku otrzymania takiej dyspozycji. Czas odesłania może ulegać znacznym wahaniom. Będzie on uzależniony od ilości zadań, które w określonym czasie ma do wykonania obsługa hotelowa. W przeciwnym razie te przedmioty będą przechowywane przez 3 miesiące. Dlatego prosimy o dokładne sprawdzanie apartamentu przed jego opuszczeniem.
- W przypadku zagubienia przez Gościa klucza od pokoju i/lub klucza do drzwi wejściowych obiekt ma prawo naliczyć opłatę wysokości 300 zł celem pokrycia strat.
- W przypadku naruszenia regulaminu Goście mogą zostać wymeldowani w trybie natychmiastowym bez prawa do zwrotu opłaty za pobyt.
- Poduszka Apartamenty Zdrojowe zastrzega sobie prawo interpretacji oraz zmiany postanowień niniejszego regulaminu w każdym czasie poprzez zamieszczenie aktualnego tekstu regulaminu na stronie internetowej www.apartamenty-naleczow.pl oraz w recepcji obiektu.
- Reklamacje i uwagi dotyczące funkcjonowania obiektu oraz jakości pracy obsługi apartamentów można zgłaszać za pośrednictwem poczty mailowej na adres: certus.apartamenty@gmail.com, poczty tradycyjnej na adres: ul. Harnasie 19/62, 20-857 Lublin lub osobiście w siedzibie Spółki: ul. Harnasie 19/62, 20-857 Lublin. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni kalendarzowych.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem orzekał będzie Sąd Rejonowy właściwy dla obiektu noclegowego.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 1 grudnia 2018 r.